Măștile faciale I

Standard

Încep prin a preciza că am un ten mixt/gras, cu puncte negre pe nasuc și câte-un coș inainte zilelor mai delicate. 😀

Măștile faciale fac parte din ritualul meu săptămânal de înfrumusețare.Ador să îmi răsfăț tenul, ador senzația ”de după”. Până în prezent, măștile încercate de mine au fost în proporție de 80% homemade, din ingrediente naturale.

Din comerț am încercat următoarele măști gata preparate:

Mască film de la Gerovital: e un gel care după ce e aplicat pe față, se întărește. După ce o luam de pe fața tenul era curat, luminos și atăt. Nu m-a convis să o iau și a doua oară.

Mască purificatoare astringentă de la Farmec: se vinde la pliculețe. Conținutul unui plic l-am folosit de două ori, masca fiind o masca albă, densă. Îmi plăcea tare mult mirosul, efectul de răcorire pe care il avea asupra feței. E pentru ten mixt și gras.Deși conține parabeni, eu o recomand, fiindca are un puternic efect de curățare.

Mască de față cu argilă activă și trandafir de la Vivanatura: e o mască de față naturistă, alcătuită din 99,5 % substanțe naturale. Printre ingrediente regăsim argilă, ulei de jojoba, mușețel, salvie, trandafir ori lavandă. Deși am luat-o pentru conținutul ei de argilă, nu m-a dat pe spate. E o mască potrivită pentru toate tipurile de ten, curăța, iar față de argila obișnuită, masca aceasta nu usucă tenul așa cum face o masca obișnuita cu argilă.

Mască exfoliantă de la Metropolitan Selection: este o mască ușor exfoliantă (părerea mea), care conține ulei de caise (chiar printre primele ingredinete). Am luat-o pentru gomaj, însă mie mi se pare prea blândă. Ce e destul de ciudat la ea, este faptul că pișcă atunci când o aplici pe față, însă aceasta nu se înroșește și nici nu apar alergii. Nici această mască nu m-a convins prea tare, desi efectul de exfoliere e bunicel.

Mască argilă de la Aslavital: nu e o mască propriu-zisă, ci doar acel praf minune, pe care eu una îl ador! A făcut minuni cu tenul meu atunci când aveam fața plină de coșuri, prin simpla combinație de argilă+apă de robinet. Am mai încercat argilă+ulei de măsline (bleahhh!), care a rămas așa unsuroasa pe fața mea, neavănd nici un efect pentru tenul meu gras (foarte potrivită însă pentru tenul uscat!). Altă combinație perfectă pentru tenul meu gras a fost argilă+suc de lămăie, ok fiind și argila+iaurt.

În postul viitor voi vorbi despre măștile faciale homemade!

Lasă un răspuns

