Back to school everyone!

Standard

De luni, toatî lumea își reîncepe activitatea, de la preșcolarii care merg la grădiniță până la liceeni. Doar  studențașii mai au un picuț din vacanța…(lucky you!)

Anyway, eu nu mă plâng. Știu că nu sunt mulți ca mine, însă eu abia aștept sa înceapă școala 😀

Despre ce vroiam eu sa va vorbesc defapt în acest post este despre back to school outfit, hair style and make up.

Nu știu cum vă îmbrăcați voi la școală, însă eu cu siguranță prefer ceva comod, însă și drăguț în același timp. De acum vă spun că în picioarele mele veți găsi doar adidași toamna și primăvara. Sunt comozi și practici. Necomode și nepractice sunt încălțările cu toc maaare la școala (sunt destule, relax … :P). Cât despre haine, jeanșii sunt nelipsiți. În general asortați cu o bluzică, tricou, pulover (depinde de anotimp).

Cât despre make-up, până acum m-am rezumat la pudra și baton corector pt. coșuri, tuș ori creion negru pt ochi (ocazional) și nelipsitul concealer, rimel, gloss ori balsam de buze.

Despre coafuri: parul lasat liber (drept ori bucle) ori prins in codiță in my bad hair days….

Pe mine ziua de luni ma va găsi îmbrăcată în noua mea pereche de jeanși, bluza nouă, jacheta de blugi și vechea pereche de adidași. Părul va fi probabil ușor ondulat, make up-ul lejer, constând în concealer, rimel, gloss și un strop de tuș.

Voi cum întâmpinați noul an școlar? 🙂

Lasă un răspuns

