REVIEW: Balea Young Bodylotion

Standard

Primul meu review al unui produs cosmetic este, după cum vedeți, la loțiunea de corp de la Balea.

  • Nume complet: Balea Young Melon Smoothie Bodylotion
  • Achiziționat: Drogherie Markt (DM)
  • Preț: 8 lei (prețul acesta era în martie, nu știu cât e acum)
  • Canitate: 400 ml
  • Când mi-am achiziționat această cremă am fost atrasă în primul rând de marcă, apoi de preț și în cele din urmă de cantitate. Recunosc că și ambalajul m-a atras că deh, sunt și eu o adolescentă. În plus, și numele sună destul de pompos…
  • Revenind la cremă, pot spune că e o loțiune de corp obișnuită, nu excelează prin nu știu ce calități. Miroase demențial a pepene galben, asta trebui să recunosc, însă mirosul nu persistă așa de tare. E o loțiune ușurică, deși aplicată într-o cantitate mai mare intră greu în piele și îi dă un aspect chiar uleios. De hidratat, hidratează ok, însă nimic ieșit din comun.

Dacă o recomand? Da, celor care le e dor de zilele de vară și care simt că gelul de duș le hidratează deja suficient pielea.

Nota mea: 9/10

Mai multe poze aveți aici:

http://i56.tinypic.com/25a0u8y.jpg

http://i54.tinypic.com/30ixcma.jpg

Lasă un răspuns

