Review: Oriflame Essentials Balancing Face Cream

Standard


Așa cum am promis, weekendul acesta revin cu un nou review, primul despre un produs de la Oriflame, și anume crema Essentials pentru ten gras/mixt (numele întreg l-ați aflat deja din titlul postării).

Crema am cumpărat-o anul trecut, iar prețul nu a depășit 10 lei. Nu știu daca o mai găsiți în cataloagele Oriflame de acum, sincer nu am urmărit.
Acum am sa citez ce scrie pe spatele tubului de cremă, care are un gramaj de 75 ml: „Cremă echilibrantă pentru față. Cremă echilibrantă cu vitamina E și gălbenele, pentru tenul gras și mixt. Se aplică pe fața curată dimineața și seara.”
Și acum părerea mea despre cremă:

Eu o aplic numai dimineața. Am folosit-o foarte puțin când am comandat-o, și acum am reînceput să o folosesc deoarece a venit frigul. Are o consistență destul de grasă pentru o cremă adresată problemelor tenului gras. Intră destul de greoi în piele, dacă cumva aplicați mai mult din greșeală, o să vă pară rău 😛 .
Hidratează binișor (cam singurul plus pe care îl primește de la mine), însă nu matifiază deloc (pe moment se observă o ușoară matifiere, însă efectul nu e de durată).
Iarăși nu îmi prea place cum aderă batonul corector/pudra la crema (fdt nu folosesc!).Are un miros plăcut, ușor floral. Și un alt minus pe care îl primește de la mine: deși conține gălbenele, din lunga listă de ingrediente, acestea sunt al treilea ingredient de la coada…
Dacă aș mai cumpăra-o?
Sincer, nu.
Alte poze plus poza cu ingredientele:
Lasă un răspuns

