Review: 3CHENES anti-rides creme

Standard

În urma unui giveaway am primit o cremă antirid 3Chenes.

Recunosc, crema nu se adresează tipului meu de ten, care este înca prea tânăr pentru o cremă antirid, însă nu a fost nicio o problemă în a o cadorisi pe mama mea cu ea. 😀

Revenind acum la parerea mea despre cremă, pe care am testat-o și eu:

  • are un miros plăcut, după mine miroase a must
  • are o consistență ușoară. cremoasă
  • se absoarbe repede în piele
  • uniformizează tenul și îl hidratează

Pe ambalajul cremei scrie că produsul are o triplă acțiune: anti-radicali, de hidratare și de hrănire. Conține uleiuri naturale, precum cel de jojoba. Interesant este faptul că a reușit să țină cât de cât sebumul meu sub control (lucru  observat la prima utilizare).

Nu știu cât costă crema, însă vă asigur că cel puțin ambalajul arată very expensive. E un ambalaj chiar elegant, într-o culoare plăcută. Crema are o ușoară tentă rozalie, și după cum am scris și mai sus, după mine miroase a must.

Consider că crema își va face datoria/va face ceea ce scrie pe etichetă.  Crema aș recomanda-o mai degrabă persoanelor cu ten matur.

 


Lasă un răspuns

