Happiness…

Standard

Hello girls!

A trecut ceva vreme de la ultima postare, însă din păcate cele 24 de ore ale zilei nu îmi ajung să fac tot ceea ce îmi propun, așa că blog-ul a fost unul dintre lucrurile care au fost neglijate.

Oricum, în materie de beauty vin cu o grămadă de noutăți:

  • am ridicat prima mea comanda de pe Fragrance Direct, swatch la gloss-uri și la farduri urmează curând
  • am ridicat prima mea comandă de pe E-bay, un set de pensulițe de make-up, de care sunt tare mulțumită (cred că o să urmeze și niște machiaje!)
  • prima mea comandă de pe Elf UK  e și ea pe vine, o sa fac review-uri și la produsele respective

Sper că sunteți toți/toate bine. Vremea afară s-a răcit tare de tot, azi noapte a și nins. Eu una nu m-am bucurat prea tare de zăpadă…

Oricum, aroma Crăciunului începe să se simtă în aer!

Pe curând.

P.S. Poza nu îmi aparține, e preluată de pe google.com

Un răspuns »

Lasă un răspuns

