Tuș de ochi waterproof de la ELF

Standard

E primul meu review/swatch la un produs de machiaj, așa că vă rog să nu aruncați din prima cu roșii în mine. 😀

Încep cu tușul de ochi rezistent la apă de la ELF, pe care îl puteți achiziționa cu 8 lei de pe site-ul lor oficial.

Și acum să vedem ce zic producătorii despre produs:


Tusul cu care vei trasa un contur impecabil si care te ajuta sa obtii cu precizie maxima un look fabulos si proaspat, care dureaza ore intregi. Aplicatorul fin aluneca cu usurinta, trasand culoarea de la linii foarte fine pana la unele indraznete, rezultatul fiind ”frumusete fara nici un efort”.

Ce spun eu?

Îmi place faptul că e ușor de manevrat și faptul că nu e un tuș sclipicios ci din contră, are un aspect tare natural când e aplicat. Nu e un negru tare intens.

Pensula îmi permite să trasez linii cât de groase/subțiri doresc eu, însă mare atenție la pensulă: vârful pensulei mele s-a tocit deja și liniile le trasez deja tare aiurea.

Tușul rezistă ok pe pleoape, nu  se prea întinde, de curs  nici nu  poate fi vorba.

Eu îl recomand, însă personal  nu  cred că îl voi reachiziționa pe viitor, deoarece am descoperit astfel de tușuri și la alte firme, cu pensule mai tari.

Sfat: țineți tușul cu vârful în jos, pentru ca să curgă culoarea când vă aplicați pe pleoape.

2 răspunsuri »

  1. Pingback: Review: Tuș lichid persistent de la AVON « Beauty Bazar

Lasă un răspuns

