Review: NUXE Huile Prodigieuse

Standard

În urma unui gieaway de la Mihaela am primit și eu o sticluța de NUXE Huile Prodigieuse.

Ce este defapt acest produs? Mai multe dupa read more 😛

NUXE Huile Prodigieuse este un ulei uscat, care se poate folosi pe ten, par si pielea corpului.

Sticluța primită de mine are 30 ml. În pozele postate mai jos puteți vedea și îngredientele, printre ele numărându-se numeroase uleiuri esențiale: migdale dulci, nuci de macadamia, limba mielului.


Conținutul este un ulei uscat: are consistența unui ulei, însă nu e așa de alunecos, respectiv gras. Mirosul, însă chiar și consistența lui, mă duc cu gândul la mir.

Eu am folosit produsul pe față, însă promit că voi încerca și pe păr ori chiar pe corp.

Rezultate?

Nu l-am folosit zilnic, însă vă pot spune că, cu o cantitate mică de produs aplicată pe față obțineți instant:

  • un ten luminos
  • un ten hidratat
  • o piele fina ca de bebe
  • o senzație de bine la modul general

Ultimul punct poate fi subiectiv, însă de fiecare dată când mă dădeam cu uleiul, mă simțeam realmente bine.

Nu e nevoie de mult produs pentru o aplicare. Pur și simplu puneți pe degete și apoi începeți să masați pe față. Pielea vi se va calma și catifela instantaneu!

Personal, recomand acest produs, mai ales în acest sezon.

Daca doriți, îl puteți cumpăra online de aici: http://www.farmaciastejara.ro

Lasă un răspuns

