Review: Șampon antimătreață Cosmetic Plant

Standard

În uma unui concurs organizat pe un site, am câștigat 3 șampoane diferite de la Cosmetic Plant.

Întâmplarea face că în jurul acelei date am achiziționat și eu Șamponul antimăreață cu sulf și urzică.(dați click pentru mai multe detalii pe siteul producătorululi)

Ce spun eu despre el?

Preț? În jur de 8,5 lei, depinde de magazin

Eu mai am foarte puțin și termin al doilea flacon din acest șampon. Nu aveam mari probleme cu mătreața, însă m-a scăpat, cel puțin temporar, de ea. Yeey!

Șamponul are o consistență incoloră, nu e cremos ca altele, însă face spumiță chiar bine.

Are un miros puternic de sulf, combinat cu cel al urzicii, așa că nu e chiar combinația perfectă pentru cele/cei cărora le plac mirosurile dulci. Oricum, după câteva spalări vă obișnuiți, că doar baba rabdă la frumusețe! 😛

Produsul are un gramaj de 250 ml. Are un ambalaj tare drăguț, adică mie îmi place că e așa simplu și de efect.

Șamponul promite să te scape de mătreață, ceea ce zic eu că și face, însă mie mi-a cam uscat părul, așa că fără balsam după spălarea cu el nu se putea!

Deși părul meu e cu tendință de îngrășare, părerea mea este că acest produs se potrivește mai bine persoanelor cu un păr extrem de gras, deoarece chiar curăță bine și în profunzime.

Părul rămâne curat, însă cu acest șampon eu nu am reușit să reduc frecvența spălării părului.

Nota mea: 9/10

Îl voi reachziționa: Momentan nu, doar în cazul în care mătreața reapare.

Urmeaza review și la celelalte șampoane, în funcție de cum le voi folosi!

2 răspunsuri »

  1. Pingback: Review: Șampon revitalizant Cosmetic Plant « Beauty Bazar

  2. Pingback: Review: Șampon regenerant cu Aloe Vera și pantenol « Beauty Bazar

Lasă un răspuns

