Review: Demachiant waterproof NIVEA

Standard

Așa cum am promis ieri, revin astăzi cu un review nou-nouț, primul pe 2011, și anume la Demachiantul waterproof pentru ochi și buze de la Nivea.

Demachiantul l-am cumpărat anul trecut din DM și m-a costat aprox. 17 lei, însă cu siguranță îl găsiți și în magazine ori în farmacii. Demachiantul meu este cremos, însă am văzut că este și lichid, cu ambalaj albastru parcă.

De când am început să mă machiez zilnic la ochi am folosit doar 2 demachiante speciale pentru aceea zonă, unul de la Elmiplant, care era lichid, și acesta de la Nivea, care este cremos. Personal le prefer pe cele cremoase, deoarece mi se pare că își fac altfel treaba…

Niciodată nu am folosit un demachiant normal și pentru zona ochilor. Nu știu de ce, însă mereu am cumpărat unul special. Poate că e risipă de bani, poate că nu..

Demachiantul de la Nivea are un gramaj de 125 ml, este cremos și nu are un miros tare puternic.  Nu e nevoie de mult produs pentru demachiere și își face treaba bine. Daca puneam prea mult demachiant și îmi intra în ochi, ajungeam să văd cu o particulă albă, așa că atenție.!

Pe buze nu l-am folosit, deoarece nu îmi demachiez propriu-zis buzele. Demachiantul îndepărtează chiar și produsele waterproof și este indicat și celor care poartă lentile de contact.

În concluzie, demachiantul primește de la mine nota -10, deoarece prețul mi se pare un pic cam ridicat 😀

L-aș mai cumpăra, însă momentan folosesc un demachiant de la Herbagen care se poate folosi și pentru ochi.

click pe poze pt a le mări

Lasă un răspuns

