Review: Spray protecție termică Trend It Up (Balea)

Standard

Ce titlu lung, nu-i așa? 🙂

Astăzi voi face un review al sprayului pentru protejarea părului împotriva căldurii de la Balea.

Achiziționat anul trecut prin primăvară de la DM la un preț sub 10 lei (undeva la 7-8 lei), sprayul promite să protejeze părul de temperaturi de până la 200 grade Celsius, provenite bineînțeles de aparatele de coafat folosite des de femei: foehn, placă de întins părul, ondulator, etc. De asemenea, produsul promite să prevină uscarea și deteriorarea minunăției de podoabe capilare.

Ce zic eu: Nu folosesc produsul foarte des/de fiecare dată când îmi aranjez părul. Îl pulverizez pe părul încă umed și aștept să se usuce natural, abia după aceea încep procedura de coafare.

E un spray care se aplică ușor datorită pulverizatorului, nu îngrașă, nu lasă părul lipicios. Își face binișor treaba, însă are o tendință de a usca părul, și asta (părerea mea) din cauza alcoolului pe care îl conține, și care este al doilea pe lista de ingrediente, după apă.

Am citit pe diverse bloguri păreri ale unor persoane care spun că nu găsesc rostul unui astfel de produs (în general, nu în mod special acest spray de la Balea). Parțial sunt de acord cu ele, și asta deoarece acest fel de sprayuri pot fi doar un alt produs de beauty care oricum nu poate face nimic în fața căldurii care ”ne nimicește” părul, însă în același timp consider că e necesar un produs care să ne protejeze părul cât de cât în fața căldurii.

Oricum, produsul zic eu că merită încercat dacă doriți ceva de acest gen și nu dispuneți de prea mulți bani.

Am povestit mai sus despre produsul propriu-zis, însă am uitat să menționez de ambalaj, care e tare funky, tineresc și captează atenșia. Din gama Trend It Up mai fac parte și alte produse pentru styling. Sticluța are un gramaj de 200 ml și un pulverizator practic. Eu deocamdată nu am probleme cu el, însă sunt fete care s-au plâns că nu le mai funcționează.

Nota mea: 9/10 , și asta din cauza ”minunăției” de alcool conținută de spray

 


Lasă un răspuns

