Busy week …

Standard

Hello all!
Îmi cer scuze pentru faptul că a trecut atâta vreme de la ultima postare, însă am o săptămână tare încărcată și nu voi putea posta nici în următoarele zile. Ca să mă revanșez însă, vă promit că următoarea postare va fi un review la un produs ELF, și de data aceasta voi avea poze mai clare.
Trăgând cu ochii pe blogurile celorlate fete pasionate de beauty ori make up, am aflat că sunt reduceri consistente în magazinele de profil (ex Sephora), așa că nu strică să dați și voi o fugă până acolo, asta în caz că aveți astfel de magazine în apropiere 🙂

Vă las cu o altă melodie care mă obsedează în ultima vreme :X

Lasă un răspuns

