Random talk

Standard

Mai sunt câteva zeci de minute până când începe o nouă săptămână, o săptămână în care promit să postez review-ul la produsul ELF. Nu am dezvăluit ce produs e, nu-i așa? 😛

Bun, revenind la blog și la ceea ce voi posta, vă anunț că momentan sunt în testare cu al doilea șampon Cosmetic Plant, și la care va urma și un review, al doilea din trilogia review-urilor șampoanelor de la Cosmetic Plant. Mă chinui pur și simplu să termin aceasta sticlă de șampon, mai ales că nu îmi face prea bine, însă fac acest efort de dragul de a scrie un review șamponului, și într-o manieră cât mai obiectivă.

Un alt lucru la care m-am gândit este ca în luna februarie să fac exclusiv review produselor primite în kit-ul de La Roche Posay. Mai aștept însă și părerile voastre.

Apropo, de ce sunteți așa de zgârciți/zgârcite cu lăsatul comentariilor. Tare mult mi-ar place să primesc un feedback de la voi, fie el și monosilabic. 😀

Trecând mai departe, vreau să vă mai spun că ieri, colindând printr-un hipermarket, am dat și eu pentru prima dată de noua gamă Sebum Control de la Gerovital Plant, și mi-a făcut, la propriu, cu ochiul :))

Aș vrea să știu dacă ați încercat-o, dacă ați avut și rezultate, căci pe viitor aș vrea să încep să folosesc și eu întreaga gamă. Viitorul acela înseamă însă la vară, căci până atunci, stocul de șampoane, balsamuri și tratamente pentru păr mi-e asigurat. 🙂

 

Vă doresc o săptămână cât mai reușită. Pe curând!

Lasă un răspuns

