Review: ELF All Over Color Stick

Standard

V-am ”amenințat” eu de câteva zile încoace cu un review al Batonului 3 in 1 de la ELF, și iată că astăzi îl și aveți!

Descrierea oficială de pe site:

Culoarea 3 in 1 pentru ochi, buze si/sau fata! Luati-va culoarea care ilumineaza si ofera o stralucire plina de sanatate, netezeste si hidrateaza instantaneu pielea cu o culoare proaspata si naturala, care se pastreaza pe parcursul intregii zile. INSTRUCTIUNI Rotiti partea inferioara a batonului si aplicati pe fata, ochi sau buze.

Greutate neta:4g

Ce spun eu: Eu am două nuanțe ale acestui produs, Spotlight și Liliac Petal. Acest produs este unul cremos, care are o triplă întrebuințare: ochi, față și buze. Fiind cremos, se întinde bine. Are un miros de citrice (zic eu :P) plăcut, însă deși multe persoane zic că e micuț, vă spun eu că vă va ține mult și bine, deoarece nu este nevoie de o cantitate mare de produs atunci când îl folosim.

Spotlight: Această nuanță am cumpărat-o din pură curiozitate, însă și împinsă de dorința de a avea un highlighter. O folosesc în mare parte pe obraji, cărora le dă o strălucire, un shimmer foarte frumos. Am mai folosit produsul și la ochi. Și în cazul acesta, a lăsat în urmă niște particule fine, mărunte de sclipici, însă de mare efect la lumină! Nu pot să zic că are o culoare propriu-zisă, e așa  mai albicios, numai bun pentru a ilumina chipul!

Liliac Petal: E o nunață pe care am primit-o cadou la o comandă, însă întâmplarea face că mi-am dorit-o extraordinar de mult! Inințial, vroiam să folosesc batonul pe post de blush, însă sincer nu îmi place cum mă prinde culoarea. I-am găsit însă întrebuințare la ochi, unde ține perfect locul unui fard cremos! Și pe buze arată binișor, însă aveți grijă să aveți buzele hidratate și nedescuamate, deoarece astfel arată destul de urât. La fel ca și Spotlight, are mici particule de sclipici în el, însă Spotlight e o culoare mai albicioasă, pe când acesta e un roz mai închis tare drăgălaș!

Per ansamblu, sunt mulțumită de aceste două produse. Odată aplicate, rezistă câteva ore bune, și asta fără primer. Când le-am luat am fost tare încântată de ele, însă momentan zac pe undeva.Însă odată ce primăvara voi reîncepe să le folosesc, deoarece aplicate în special pe pomeți dau o anumită prospețime tenului. 🙂

Preț: 8 lei

Nota mea: 10

Produsele le puteți lua de aici http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_2_0_21_51-Baton-3-in-1-pentru-ochi-buze-fata.php

(clic pe poze pt a le mări)


Lasă un răspuns

