Quick Post

Standard

Am lipsit cam multicel, știu. 😛 Probabil că săptămâna asta voi mai absenta puțintel …

Însă până atunci, am două noutăți pentru voi!

Reduceri de până la 70% pe Fragrance Direct UK

Le găsiți aici http://www.fragrancedirect.co.uk/icat/feature16

 

Max Factor Smokey Eyes Effect

Tocmai ce am văzut reclama la TV și țin să vă spun că am rămas cu gândul la ele!

Nu știu încă ce preț au, nu le-am văzut în magazine și nici pe net nu le-am văzut. Aveți voi mai multe detalii despre preț?

2 răspunsuri »

  1. Hei!Sa stii ca si eu am ramas cu gandul la ele:)) am vazut in Cool Girl, scria si pretul, 44 de lei, poate mai difera umpic depinde de unde il iei… daca iti iei, poate faci si un review, ca sunt tare curioasa:x

    • Mersi de informatie!
      Sincer, pentru 2 farduri mi se pare un pic exagerta, insa dat fiind faptul ca sunt Max Factor, sper ca sunt de calitate.
      Daca o sa ajunga in mana mea, cu siguranta voi face un review!

Lasă un răspuns

