Beauty Trick: Lămâia

Standard

În ultima lună m-am războit cu niște mici (mari :P) monștrii care mi-au apărut pe față (în special pe frunte). Fiindcă nu am mai avut problema coșurilor de ani buni, nu am avut la îndemână niciun produs antiacneic. (Ulterior am cumpărat loțiunea antiacneică cu busuioc de la Cosmetic Plant).

Așadar, am apelat la remedii naturiste pentru a-mi usca coșurile de pe frunte. Din frigider îmi tot făcea cu ochiul o lămâie galbenă și rotunjoară. 😀

Știam de lămâie că purifică și are efect astringent, însă niciodată nu am folosit-o pe față. Acum însă, mi-am făcut curaj, am stors sucul (nu toată lămâia!) pe o bucățică de vată și apoi am tamponat fruntea. Nu am văzut nici un efect miraculos pe loc, însă peste noapte lămâia mi-a desumflat parțial coșurile și le-a uscat. Deci, funcționează pentru coșuri, uscându-le. Pentru cicatrici intervine crema de gălbenele, care le face să dispară. 🙂

Atenție! Nu recomand această metodă persoanelor cu tenul sensibil! Aveți grijă să nu vă intre sucul de lămâie în ochi. Pariez pe ce vreți voi că pișcă al naibii de tare 😛

Succes!

2 răspunsuri »

  1. Pingback: Coșuri, coșuri, coșuri « Beauty Bazar

  2. Pingback: Lămâiul şi lămâia

Lasă un răspuns

