Coșuri, coșuri, coșuri

Standard

Așa cum vă spuneam aici, de  o lună bună mă lupt cu niște coșuri apărute pe frunte, ocazional și pe bărbie. De acnee am suferit de vreo 3 ani în urmă, însă am făcut un tratament cu Zineryt și alte minunății de la Ivatherm și mi-am revenit.

Mi-am revenit așa de bine, încât o grămadă de vreme nu am mai avut treabă cu ele, doar cu punctele negre (asta e de ja altă poveste). De o lună însă, erupțiile de pe fruntea mea mă chinuie (la propriu) și nu le mai pot suporta.

Recunosc, le-am mai și stors, cu ocazia aceasta prelungindu-le prezența pe fruntea mea cu încă minim o săptămână, însă în mare parte încerc să le tratez.

Cu ce le tratez? De ceva vreme nu m-am mai axat pe produse antiacneice, așa că gelurile mele de curățare și cremele nu sunt pentru așa ceva. Folosesc ce am momentan în casă, și anume: Gel de curățare AVON Naturals cu piersică și lapte de migdale, Loțiune antiacneică cu busuioc Cosmetic Plant (urmează review cât de curând) și ultimul, batonul corector purifiant de la Oriflame.

Cum procedez? Dimineața și seara îmi curăț tenul cu gelul de curățare, apoi aplic loțiunea cu o bucățică de vată îmbibată bine cu loțiune, las să se usuce bine, și apoi urmează partea opțională: cu partea verde a batonului corector îmi acopăr coșurile și masez puțin să intre în piele. Dacă ieșiti în oraș, aplicați și partea bej pentru a acoperi, însă dacă nu lăsați așa.

Rezultat? Încetul cu încetul, coșurile se desumflă, se usucă , roșeața este camuflată și vindecată cu ajutorul batonului.  Pentru cei câțiva monstruleți ai mei, rezultatul este satisfăcător, însă nu cred că în cazul unei acnee severe rezultatul va fi același!

Opțional: Răsfășați-vă tenul cu măști de argilă ori miere cu lămâie (așa cum voi face și eu astăzi). Yummy!

O săptămână ușoară vă doresc!

Un răspuns »

  1. Pingback: La un mic pahar de vorbă… « Beauty Bazar

Lasă un răspuns

