La un mic pahar de vorbă…

Standard

Nu știu cum a fost pentru voi săptămâna care tocmai a trecut, însă pentru mine a fost extrem de aglomerată, pline de proiecte și acțiuni noi, care, sper eu, să fie de durată.

Cel mai frumos  lucru pe care l-am văzut zilele acestea au fost niște ghiocei, primii ghiocei, care erau atât de gingași, de proaspeți și miroaseau absolut demențial! De primăvara e chiar după colț… 🙂

Mâine este și ziua îndrăgostiților, iar acelora dintre voi, care aveți un partener, vă doresc multă fericire. Anul acesta, eu sunt doar o simplă spectatoare la această sărbătoare, însă cine știe cum va fi la anul…

Revenind la blog, care a fost tare neglijat în ultimele zile, am câteva noutăți pentru săptămâna care urmează: 2 review-uri, unul la un produs AVON, și altul la un produs Herbagen. Urmăriți blogul pentru a le citi. 🙂

Dacă luna aceasta voiam să fac review-uri la produse La Roche Posay, coșurile despre care vă vorbeam aici mi-au dat planurile peste cap. Din fericire, lucrurile par să revină la normal, așa că sper să apuc să folosesc și produsele pe un ten curat.

În ultima vreme am făcut ceva cumpărături în materie de cosmetice, însă doar strictul necesar: un șampon, un balsam de buze, două deodorante, etc. Dacă o să am rezultate uimitoare cu ele, sigur o să le împărtășesc și vouă!

Până atunci însă, mă bucur de ultimele ore din weekend, voi ieși la o plimbare (e o vreme superbă afară), căci săptămâna viitoare se anunță la fel de încărcată!

Numai bine!

Lasă un răspuns

