Review: Șampon revitalizant Cosmetic Plant

Standard

Continui seria review-urilor la șampoane Cosmetic Plant începută aici. Astăzi a venit rândul Șamponului revitalizant cu mușețel și ulei de migdale.(dați click pentru mai multe detalii pe siteul producătorululi)

Ce spun eu despre el?

Preț? În jur de 7,5 lei, depinde de magazin.

Șamponul este dedicat persoanelor cu părul uscat sau degradat. Părul meu are tendință de uscare la vărfuri, însă și tendință de îngrășare relativ rapidă la rădăcini, deci efectul folosirii acestui șampon a fost următorul: îngrășarea părului extrem de rapid, și nu doar la rădăcină, ci pe întreaga lungime a acestuia.

Gramajul flaconului este de 250 ml, iar mie mi-a ajuns mai bine de o lună și jumătate. Dacă șamponul cu urzică era incolor, acesta are o nuanță albastru-verzuie. Mirosul nu este extrem de puternic și este plăcut, asemănător ceaiului de mușețel. Șamponul e foarte delicat cu părul, curăță foarte blând. Tocmai de aceea, nu îl recomand persoanelor cu părul gras, căci ar putea fi dezamăgite.

Însă, îl recomand persoanelor care știu că au un păr delicat, uscat, căci le va prii cu siguranță acest șampon. Deși mie mi-a îngrășat rădăcinile, firul de păr l-am simțit mai moale și mai hidratat.

Încă o dovadă că părului meu nu i-a priit acest șampon a fost mătrața provocată, însă asta se datorează în mare parte și faptului că schimb șamponul tot la 2 luni.

Nota mea: 7/10 (și asta doar fiindcă nu i-a făcut bine tipului meu de păr)

Urmeaza review și la ultimul șampon!

Un răspuns »

  1. Pingback: Review: Șampon regenerant cu Aloe Vera și pantenol « Beauty Bazar

Lasă un răspuns

