Review: Gel demachiant și loțiune tonică AVON Naturals

Standard

V-am promis un review la gelul demachiant și loțiune tonică 2în1 de la AVON Naturals cu arbore de ceai și castravete, iar astăzi îl și aveți. 😀

 

 

 

 

 

Ce spun eu despre el:

Produsul l-am achiziționat în decembrie 2010, când aveam  nevoie de un demachiant. Acesta m-a tentat și datorită faptului că era 2 în 1, deci e și loțiune tonică. Inițial am crezut că e un demachiant obișnuit, cremă, însă s-a dovedit a fi un gel. 🙂 Umeziți fața, aplicați o cantitate potrivită în palme, masați-vă fața și apoi clătiți.

Demachiază foarte bine, lasă fața curată-curată. Eu l-am folosit și la ochi și curăță foarte bine. Atenție pentru cele mai sensibile, căci ustură puțin ochii!

De asemenea mi se pare că are un efect purifiant. Miroase tare bine și fresh (a castravete), iar cantitatea e de 125 ml. Prețul lui depinde de fiecare catalog AVON și de oferte, însă e undeva pe la 10 lei.

Concluzia este că demachiază bine, miroase frumos, cantitatea este suficientă, însă ingredientele pot fi pentru cele mai pretențioase dintre voi cam non bio.  Singurul inconvenient care îl găsesc eu la acest produs este ambalajul. Aș fi preferat să fi avut pompiță, eu descurcându-mă mai greu cu ambalajele de tip tub… Per ansamblu însă, e ok.

Nota mea: 9.5/10 (și asta din cauza ambalajului)

Ingrediente:

Lasă un răspuns

