Preppy Princess

Standard

Căutam multe și diverse pe unul dintre site-urile mele preferate, Fragrance Direct, când am dat de noul parfum Vera Wang, Preppy Princess. Prețul nu e exagerat de mare, însă depășește cu muuult bugetul meu alocat pentru parfumuri. Așa că, până una alta, voi visa în continuare la el…

La reducere este însă un alt pafum de al ei, Glam Princess, care de doar 15 lire. Ei, acum că în martie e ziua mea, poate se îndură cineva și mi-l ia…

Ete na, am făcut și o rimă … 😛

O duminică plăcută în continuare!

Lasă un răspuns

