Review: Lapte demachiant Herbagen

Standard

E momentul să citiți acum și cel de-al doilea review promis pentru săptămâna aceasta. E un produs românesc, luat din curiozitate pentru că promite să fie unul destul de natural. 🙂

 

Ce spun eu despre produs:


Demachiantul l-am cumpărat prin noiembrie-decembrie 2010 și a costat doar 10 lei. Eu l-am cumpărat din Kaufland, însă sunt sigură că îl găsiți și în alte hipermarketuri.

Cum puteți citi și în poze, produsul nu conține parabeni, parafine, însă are în compoziție ulei de măsline (al doilea ingredeint după apă!), unt de shea și glicerină.

M-am bucurat tare mult când am citit eticheta și l-am cumpărat. M-am bucurat și mai tare când am văzut că e produs de o firmă românească!

De demachiat, demachiază foarte bine. Se poate folosi și la ochi, însă acolo trebuie să insistați un pic mai mult și poate să puneți un pic mai mult produs. Miroase tare plăcut, fresh și verde (:P), a ulei de măsline, și parcă un ușor iz de bambus (mie așa mi se pare)…

Lasă pielea hidratată și extrem de catifelată, parcă aș avea pielea unui bebeluș. Are o consistență cremoasă. Deși ambalajul pare sofisticat, mie mi se pare un pic greu de manevrat, deoarece parcă produsul iese puțin mai greu la un moment dat.

Îmi place faptul că nu are parabeni, însă are ulei de măsline din belșug. Îl recomand cu mare căldură tuturor acelora care vor să testeze și un demachiant românesc. 🙂

Nota mea: 10/10

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

