Review: Nivea Smooth Milk

Standard

Una dintre cele mai hidratante creme de corp pe care le-am avut este Loțiunea cremă delicată (Smooth milk) de la Nivea.

În magazine prețul variază undeva între 16-20 lei, gramajul de 400 ml. Depinde doar de unde o luați și ce promoție prindeți. 🙂

A fost crema care mi-a hidratat pielea cât a fost iarna de lungă. Are o consistență cremoasă, desyul de ușoară și un parfum tare plăcut, aș putea spune clasicul Nivea combinat cu altceva. 😛

”Fiind special creată pentru pielea uscată, este îmbogățită cu Unt de Shea, extract de Gingko și Vitamina E. Formula specială se absoarbe rapid, hidratează intens și catifelează, protejând pielea împotriva uscării.”

Și mare dreptate le dau! Pielea mea devenea super fină și hidratată, senzația durând până a doua zi. Îmi plăcea și mirosul care persista destul de mult și care mie îmi plăcea tare.

Personal, cremele de la Nivea nu m-au dezamăgit niciodată, iar aceasta în mod special a ajuns favorita mea. Momentan flaconul meu e gol, l-am păstrat special pentru informațiile de pe etichetă pentru a vi le scrie și vouă.

Dat fiind faptul că vremea de afară nu mai e așa rea ca azi iarnă, am schimbat și crema pe una mai ușoară, însă crema de la Nivea rămâne pe wishlistul meu pentru la iarnă. 😀

O recomand din toată inima!

Lasă un răspuns

