Review: Șervețele demachiante Balea Young

Standard

Acum 3 săptămâni am fost plecată pentru o săptămână din oraș și cum nu aveam chef să car discurile demachiante, demachiantul de ochi și cel de față cu mine, am hotărât să iau șervețele demachiante. Întâmplarea face că în zilele acelea am ajuns și la DM, de unde am plecat cu un pachet de Șervețele demachiante Balea Young.  

Pentru 6 lei și câțiva bănuți am primit 25 de șervețele, același număr ca și la alte firme. Destinate tenului mixt, ele promit să curețe machiajul feței și al ochilor, inclusiv cel waterproof, să împrospăteze șă să matifieze. Mie sincer îmi place mirosul lor foarte fresh, a lime și efectul de matifiere și tonifiere pe care chiar îl oferă pielii.

În schimb, în comparație cu alte șervețele pe care le-am avut, acestea mi se par cam uscate. Rimelul de la ochi nu îl îndepărtează tare bine, deși nu folosesc rimel waterproof. De asemenea, trebuie pur și simplu să insit în zona ochilor ca să nu rămână cât de cât negreală, însă materialul din care sunt făcute mi se pare și el destul de dur.

Așadar, în afară de mirosul fresh pe care îl ador și senzația de prospețime pe care o lasă în urmă, șervețelele sunt pentru mine o dezamăgire….

Lasă un răspuns

