Review: Gel de duș cremos Senses

Standard

Când vine vorba de geluri de duș îmi place să încerc cât mai multe, cu consistențe și arome diferite. Pe vremuri avusesem geluri de duș de la AVON, din gama Senses, însă normale, fără consistență cremoasă.

Înainte de Crăciun mi-am comandat aceste 2 geluri de duș de mai sus împreuna cu un burețel de baie. Prețul era mai mult decât avantajos, așa că mi-am zis că nu am nimic de pierdut.

Gelurile de duș cremoase Senses  sunt cremoase și nu prea :)). Aș tinde să spun că sunt mai degrabă cremoaso-apătoase. Fac spumiță chiar bine, curăță eficient, însă lasă pielea uscată. La capitolul hidratare stau foarte prost, o bilă albă primind doar pentru mirosul lor, care te răsfață în timpul dușului, după aceea dispărând fără urmă . 😀

Ceea ce am observat eu la aceste geluri de duș este că ambalajul este mai mut decăt sugestiv pentru mirosul gelurilor de duș. Așadar, uitați-vă bine la ambalaj, dați frâu liber imaginației și în mare parte veți ști cum miroase.

În concluzie, gelurile de duș Senses curăță bine pentru prețul lor (care începe de la 6 lei, în funcție de catalog), miros bine, însă nu hidratează și nici nu au vreun efect miraculos asupra pielii. Doar în caz de maximă urgență le-aș recumpăra.

Toate bune!

Lasă un răspuns

