Review: Șampon Advance Techniques de la AVON

Standard

      Recent am folosit 2 șampoane din gama Advance Techniques dela AVON, despre care vă voi spune 2-3 vorbe.

Șamponul 2 în 1 anti mătreață (stânga): E un șampon ce promite să ne scape de mătreață, îngrijindu-ne în acelasi timp părul. E un șampon având o textură bogată, dat fiind faptul că conține și balsam. Curăță bine părul, balsamul din el are efect hidratant și chiar am observat ceva îmbunatățiri în privința mătreții. Singurul dezavantaj este că îmi îngrășa părul prea repede.

Șamponul pentru păr mediu și lung (dreapta): promite să lupte împotriva problemelor părului lung (subtire si predispus la rupere, incurcat si greu de pieptanat, proces de crestere incet, varfuri uscate, tendinta de ingrasare, tern si lipsit de stralucire), curățând bine părul de la scalp, hidratând vârfurile. Eu spun că stă mai prost decât șamponul de mai sus la capitolul hidratare. Curăță bine, însă nu am observat nici un miracol pe părul meu. L-aș compara cu un alt șampon pt. păr mediu și lung ce l-am folosit mai demult, unul de la Garnier Fructis. Acela mi-a plăcut mai mult. Părul mi se îngrașă foarte repede de la el.

Concluzie: Șampoanele Advance Techniques de la AVON sunt ok, curăță eficient, hidratează, însă nu sunt printre ele mai excelente. Categoric nu voi mai achiziționa pe viitor, doar dacă lansează vreo gama nouă.

Preț: pînă în 10 lei/250 ml, depinde de campanie

Nota mea: 8/10

Lasă un răspuns

