Haul :P

Standard

     Cam asta mi-am cumpărat eu în ultima perioada:

1. Loțiune tonifianta pt păr de la Cosmetic Plant: a venit vremea să o șterg de pe wishlist-ul meu :X

2. Body spray Jet Femme de la AVON: miroase superb, e numai bun pentru vară 😀

3. Ulei pt păr Planet Spa de la AVON: erau la reducere pe site-ul AVON, mi-am luat și eu vreo 5

4. Glossuri Glazewear de la AVON: am luat vreo 3, lasa sa fie :))

5. Viaderm (vitamine pentru păr, unghii și piele) de la Walmark: am luat 2 cutii, suficiente pt un tratament de 2 luni. o sa revin cu impresii despre produs.

6. Spray hidratant SPF6 de la AVON: pe astă am uitat să-l pun în poză 😛

Daca doriți în mod special review la vreun produs, aștept comentariile voastre 🙂

Lasă un răspuns

