La Roche – Posay Kit

Standard

  Bine v-am regăsit! Știu că am absentat destul de mult timp de pe blog, însă am avut muuulte alte treburi. Dar să știți că am destat de atunci multe produse, am cumpărat altele noi, și lista rămâne încă deschisă. 😀

Până una alta voi povesti în această postare despre niștre mostre La Roche – Posay pe care le-am câștigat pe Facebook. Pe unele le-am tesatat, altele abia acum urmează, însă eu voi updata această postare de fiecare dată când va fi necesar. 🙂

Și acum să începem…

 Despre firmă nu știam eu mare lucru până acum, doar că produsele se vând exclusiv în farmacii și la niște prețuri mai ridicate.  Insă am făcut un mic research și am aflat că produsele au în componență apă termală La Roche – Posay (calmantă și anti-oxidantă), produsele sunt 100% hipoalergenice și non-comedogenice și sunt concepute în colaborare cu dermatologi.

   

  • Effaclar K: este recomandat pentru punctele negre și porii dilatați. E un fluid care se aplică pe zonele afectate și eu am observat ca usucă și diminuează coșurile, iar pielea are un aspect mai plăcut.
  • Lipikar Lait: lapte relipidant pentru pielea uscată. Miroase discret și hidratează bine.
  • Effaclar: Gel spumant purifiant pentru piele grasă și sensibilă. Ei bine, a mea e grasă însă nu și sensibilă, astfel că gelul mi s-a părut un pic prea delicată pentru tenul meu. Însă curăță binișor și lasă în urmă o piele fină.
  • Hydreane Legere: în curs de testare
  • Toleriane: în curs de testare
  • Hydraphase: în curs de testare
  • Toleraine Teint: în curs de testare
  • Redermic:  în curs de testare
Un răspuns »

  1. Am testat si eu Lipikar Lait insa din pacate nu s-a potrivit cu pielea mea. Nu imi place deloc textura iar mirosul acela discret mie una mi se pare foarte puternic si chiar nu imi place….

Lasă un răspuns

