Shame on me!

Standard

Ce spuneam aici? Ei bine, iată că nu m-am ținut de cuvânt și mai jos va prezint cele mai noi achiziții ale mele.

În ultimele 3 zile mă mânca pur și simplu să mă duc în DM și Sensiblu, după ce am văzut câte promoții au. Însă m-am calmat eu singură, fiindcă deja am mult prea multe. O sa termin tot stocul de acasă si abia atunci voi lua altele. indiferent de cât de tentante ar fi promoțiile. Promit ?!

 

Clic pe poze pentru a le mări. După read more am scris căte ceva despre produse 😛

  • AVON Naturals Șampon cu flori de cireș: miroase super bine și lasă părul fin.
  • AVON Senses Gel de duș Garden of Eden: curăță bine și miroase dulceag a flori.
  • AVON Senses Gel de duș Waterfall: am uitat să îl pozez. La fel ca cel de mai sus, curăță bine, nu hidratează deloc și miroase fresh și revigorant – înțepător .  Îmi place.
  • AVON Cremă pentru disciplinarea părului cu Tehnologia Lotus Shield: nu am testat-o încă, dar sunt curioasă cât de bine o să-mi domolească părul 😛
  • Schauma Balsam pentru părul uscat: miroase frumos, însă îmi amintește de ceva sirop mirosul lui. Hidratează și descâlcește super bine. L-am luat din Germania.
  • Săpun Palmolive cu ulei de măsline:  miros demențial, curăță bine și nu usucă tare pielea. În plus sunt ieftine.
  • Blanchette B Șervețele demachiante cu Aloe Vera: Sunt extrem de ieftine și extrem de bune. O să le fac review curând. 😀
  • Blanchette B Cremă anticelulită intensivă: Nu m-a costat mai mult de 8 lei cei 250 ml ai săi, conține extract de iederă (foarte bun împotriva celulitei), intră repede în piele. Sunt mulțumită de cum acționează.
  • Blanchette B Ser anticelulită: Conține cafeină. Promite să slăbească și tonifieze. A fost ăn jur de 8 lei/200 ml.
  • AVON Fond de ten cu consistență lejeră: Un fond de ten care sper să îmi priască, mai ales că are consistentă ușoară și eu nu folosesc fdt în exces decțt pentru a-mi uniformiza nuanța tenului.
  • AVON Tuș de ochi carioca: E noul tuș din colecția Extralasting. Personal m-am îndrăgostit de el, e foarte bun. O să-i fac review.
  • AVON True Glow Apă de parfum: Miroase foarte bine și persistă.
  • Black XS Apă de toaletă: Dupa ce m-am tot holbat la el în magazine, iată că acum e al meu. E un parfum foarte lăudat de bloggerițe și acum îl am și eu. L-am primit din străinătate și m-am bucurat tare mult. Abia aștept să-l folosesc!
2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

