Review: Tuș lichid persistent de la AVON

Standard

  Astăzi v-am pregătit un review al unui tuș recent lansat la AVON, însă nu va fi un simplu review, ci pe alocuri comparat cu tușul waterproof de la ELF. La sfârșit voi da verdictul care e mai bun 😀

Tușul lichid persistent de la AVON  l-am achiziționat la începutul verii, atunci când s-a lansat gama Extralasting din care face parte. Deoarece am mai achiziționat un alt produs de machiaj, am putut să îl cumpăr la doar 10 lei. În catalogul actul e la prețul întreg, de 27 de lei. Dacă chiar doriți să îl cumpărați, vă spun de pe acum că nu își merită prețul întreg. 

Părerea mea: Primul tuș de tip carioca pe care l-am avut a fost cel de la ELF, urmat de cel AVON.

Click pe poze pentru mărire.

Cel de la ELF mi-a plăcut tare mult, deși la un moment dat vârful i s-a tocit, încă își făcea treaba bine. Vârful tușului de la AVON e mai lung și ascuțit, poate și puțin mai țeapăn.

 

Referitor la intensitatea culorii, bila albă o primește, din nou, tușul ELF: un negru intens, care se aplică perfect din prima încercare. Tușul AVON este mult mai lichid, iar atunci cand îl aplic trebuie să dau de mai multe ori, căci culoarea nu se aplică uniform, rămân goluri asemenea unei carioci căreia îi mai prelungești viața băgând-o în spirt spre exemplu.

Ca dimensiune, cel de la ELF este mai lunguieț. Gramajul nu îl știu exact, însă nu e mare diferență.

Ca persistență, tușul de la AVON nu mi se pare nu știu ce, deși colecția din care face parte promite persistență 12 ore. Cel de la ELF era mai persistent, își păstra culoarea mai mult timp.

Concluzia cred că o puteți trage și singure :D. Îmi place acest tuș, deși cel de la ELF îi este superior. Pe de altă parte, nici cel de la ELF nu este ”cel mai tare din parcare”, însă raportul calitate – preț e super convenabil. Cel de la AVON costă multicel și e prost, în timp ce tușul de la ELF e doar 8 lei și bun.

Câștigător? Clar tușul ELF!

2 răspunsuri »

  1. eu mi-am luat un tus asemanator, foarte rezistent, de la o firma noua pe piata, Laura Clauvi se numeste, iti recomand sa il incerci.

Lasă un răspuns

