Review: Spray de păr hidratant AVON

Standard

De mult timp folosesc produsul acesta, iar acum este pe terminate. Pe scurt am să vă scriu câte ceva despre el. 😛

Sprayul hidratant pentru păr cu extract de macadamia și aloe l-am cumpărat acum un an, însă îl găsiți și în prezent în cataloagele AVON, la 7-9 lei. Gramajul este de 125 ml.

Promite să hidrateze, redea strălucirea părului și să îngrijească.   Într-o oarecare măsura, face ceea ce promite. De foarte multe ori l-am folosit pe post de balsam leave-in, după ce ieșeam de la duș Eu îl aplicam de la jumătatea părului în jos, insistând pe vârfuri.. Hidrata, lăsa părul mai moale și cu un miros super plăcut, care persistă mult și bine.

Textura e de un lapte de corp mai lichid și incolor.

Plusuri: Hidratează binișor, descurcă părul și îl lasă catifelat. Miroase super bine și persistă. Flaconul cu pompiță e practic iar conșinutul vă va ține mult și bine.

Minusuri: Nu previne despicarea vârfurilor, îngrașă părul mai repede. Extractele de macadamia și aloe sunt cam pe la capătul listei de ingrediente.

Nota mea: 9,5/10

La cât costă, e chiar bun. Face o treabă bunicică pentru un păr mai uscat, dificil de pieptănat. Curând voi începe un spray de la Gliss și atunci voi avea termen de comparație, însă până atunci eu îl recomand pe acesta 🙂

Un răspuns »

  1. Pingback: Am avut și (nu) mi-a plăcut « Beauty Bazar

Lasă un răspuns

