Review: Yves Rocher șampon pentru strălucire

Standard

            A străluci sau a nu străluci, aceasta este întrebarea 😀 După 2 flacoane de Șampon pentru strălucire de la Yves Rocher dau și eu verdictul 😀


Șamponul l-am cumpărat în primăvara dintr-o ofertă Yves Rocher la 13,9 RON/250 ml. În ofertele actuale îl găsiți la același preț.

Buun, nu mă așteptam la nu știu ce minunății de la acest șampon și nici nu le-am primit. Cu un extract de lămâie (aflat în capătul listei de ingrediente), promite să curețe părul și să îi confere un plus de strălucire.

Mirosul e fresh, revigorant, textura e transparentă, nu gel dar nici extrem de fluidă. Spumă face ok, de spălat spală ok, strălucire ai doar daca stai în razele Soarelui. 😛

Pentru mine șamponul a fost o mare dezamăgire, și asta pentru că spală medicoru, părul parcă mi se îngrășa mai repede și se încâlcea mereu foarte tare. De hidratare oferită părului nici nu se pune problema :))

Dar, fiindcă există un mare DAR, șamponul face parte din gama ”I love my planet” a celor de la Yves Rocher, astfel că pentru fiecare produs cumpărat din gama respectivă, se plantează un copac. Deci singurul beneficiu este că am plantat și eu 2 copaci în urma acestor 2 șampoane.

Concluzia: Nu-mi place, nu-mi priește acest șampon. Are un preț exagerat pentru chimicalele pe care le conține, cu siguranță nu îl voi mai cumpăra. 🙂

 Ingrediente: 

3 răspunsuri »

  1. Pingback: Am avut și (nu) mi-a plăcut « Beauty Bazar

  2. EU l-am primit cadou la o revista si asa am inceput sa-l folosesc. Dupa primele 2 spalari am observat stralucirea parului promisa. Mirosul este revigorant si fresh, parul il curata foarte bine, voi continua sa mi-l cumpar. Ps. Inainte foloseam doar Dove.

Lasă un răspuns

