O firmă cu Farmec

Standard

                                Zilele acestea am avut ocazia să interacționez cu cei de la Farmec și pot să spun cu mâna pe inimă că am rămas foarte plăcut surprinsă. Recunosc, am mai citit pe bloguri despre seriozitatea lor, însă știți cum e, până nu o experimentezi și tu, nu crezi. 🙂

Totul a început săptămâna trecută când am cumpărat din farmacia Sensiblu din Reghin  o loțiune regenerantă cu petroleum Gerovital Plant și un șampon anticădere Gerovital Plant, pe care le găsiți luna aceasta la un preț promoțional.

Împușcam doi iepuri dintr-o lovitură: luam produsele la preț promoțional, iar din 1% din valoarea lor se direcționează în contul Echipei Olimpice a României, printr-o campanie inițiată de către Farmec. Bonus, urma să primesc și o brățară care mă atestă ca susținătoare a campaniei. (se primește la cumpărarea de produse Gerovital Plant)

Toate bune și frumoase, mai puțin primitul brățării. Am întrebat farmacista dacă nu primesc nimic, a zis ca nu a auzit de vreo astfel de campanie desfășurată de Gerovital Plant. Am plecat dezamăgită de acolo, nu știu dacă de companie sau farmacie, însă eram dezamăgită.  Întâmplarea face că cei de la Farmec postaseră pe pagina de Facebook faptul că se primesc acele brățări, așa că am scris un mail firmei cu intenția de a-i aduce la cunoștință că respectiva farmacie nu știe nimic de campanie. Mi s-a răspuns promt, foarte amabil, iar astăzi curierul mi-a adus un pachețel de la Farmec, care m-a încântat nespus de mult. Mi s-a zis că voi primi brățara, însă nu și pliculețele de cremă sau pliantele pe care abia aștept să le împart cu mama, prietenele, să le testez și eu și să mă decid ce îmi voi cumpăra în varianta full – size.

Mulțumesc așadar Farmec, chiar sunteți o firmă cu farmec! 🙂

Sper ca situația din farmacie să se remedieze. Eu voi reveni la sfărșitul lunii pentru a cumpăra aceleași produse. Sunt curioasă dacă atunci vor oferi brățări…  😛


 Hai să aducem România acasă!

Lasă un răspuns

