Cum îmi îndepărtez eu machiajul cu AVON

Standard

 AKA review pentru Demachiantul pentru ochi de la AVON  🙂

De unde și cu cât?

Produsul se găsește în toate cataloagele AVON, iar prețul se învârte mereu în jurul a doar 10 lei. Gramajul e de 150 ml, lista cu ingrediente e mai jos.

E buuun 🙂

Deși scrie că e destinat machiajului ochilor, eu l-am folosit și pentru față. Are o textură lejeră, răcoroasă chiar. Curăță binișor,însă lasă în urmă o particulă destul de uleioasă pe față.

E buuun și nu prea 😦

Nu-mi place mirosul, ce pe mine mă duce cu gândul la lipici și medicamente :)) Nu îmi place că, dacă nu ești atentă, îți intră foarte ușor în ochi și își încețoșează privirea, la modul că se vezi totul printr-o particulă albă 😛

Nota, vă rog!

7/10. De banii aceia găsiți ceva mai bun și nici nu e un demachiant excelent.

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

