#1 Beauty Haul

Standard

Bună fetelor!

Majoritatea bloggerițelor în materie de frumusețe din România includ în postările lor haul-uri cu produse cumpărate sau primite.

Recunosc că eu sunt fan al acestor tipuri de postări, îmi place să văd noutăți și de cele mai multe ori fetele îmi stârnesc curiozitatea cu produsele lor.

Fără alte introduceri, vă las cu prima postare de acest gen de pe blogul meu 🙂

BEAUTYHAUL2

Cele mai recente produse care au intrat în posesia mea au deja un ușor iz de toamnă, când personal încep să folosesc produse de îngrijire cu texturi mai cremoase și formule mai hidratante.

  1. Cremă de corp cu portocale dulci și unt de shea de la Vivanatura: cumpărată dintr-un Plafar, făcută cu drag în România din ingrediente naturale. Încă nu am început-o, dar urmează cât de curând și vă voi spune și vouă cum e.
  2. Cremă cu gălbenele Q4U de la Tis: cu extract uleios de cătină și gălbenele, destinată întreținerii oricărui tip de ten. M-a costat doar 6 lei/50 ml într-un plafar local.
  3. Cremă antirid cu Argan: Cumpărată pentru mama, încercată și de mine. Miroase frumos și are o textură delicată.
  4. Cremă hidratantă matifiantă cu Aloe Vera: Această cremă am cumpărat-o pentru mine, căci am tenul gras. Din nou, o textură plăcută și un miros fresh, care pentru mine e și ușor bărbătesc. Lasă tenul plăcut la atingere.
  5. Benzi depilatoare cu ceară albă și argan: Aceste benzi le-am primit cadou. Personal folosesc foarte des benzi de ceara, însă pe hârtie cerată și nu celofan, cum sunt acestea. În trecut, am folosit benzi pe celofan și nu mi-au plăcut foarte tare, sunt curioasă dacă o să mă descurc cu acestea. 🙂
  6. Deodorant Antiperspirant Pearl Woman: În variantă mini, primite și ele. Am mai avut deo de la Farmec, foarte bune, sunt curioasă și cum sunt acestea, care sunt nou lansate.
  7. Șampon Dove Nourishing Oil Care: E un șampon pentru părul uscat, are multe uleiuri în compoziție (argan, cocos, migdale), o consistență cremoasă, lasă părul moale. Pentru mine, care am păr gras, e cam hidratant și rădăcinile mi se îngrașă mai repede. Și totuși, îmi place să-l folosesc când e mai frig afară. Plus că miroase foarte bine! 🙂

 

Cam aceasta este „prada” mea. Noutățile + produsele pe care deja le dețin îmi vor asigura toate nevoile și ritualurile în materie de frumusețe până târziu în toamnă.

 

Voi ați început deja cumpărăturile?

Lasă un răspuns

