Săpunuri naturale românești (1)

Standard

De ceva timp încoace, multe dintre femei au devenit mai grijulii în privința ingredientelor cosmeticelor ori a produselor de îngrijire care intră în contact cu pielea lor.

Tocmai de aceea la ora actuală prinde foarte bine trendul săpunurilor naturale, produse manual, cu multe ingrediente benefice pentru piele și fără ingredientele chimice pe care le conțin săpunurile obișnuite din comerț.

Frumos mirositoare și viu colorate, cu ingredente naturale, uleiuri benefice și chiar flori  uscate, există multe variante de săpun din care puteți alege, produse chiar la noi în țară.

Mai jos vă las o listă cu producătorii de săpun natural din România pe care i-am descoperit eu și ale căror produse le folosesc sau intenționez să o fac.

Într-o ordine aleatorie:

Săpunul Cheia

 Săpunuri naturale cu lapte de bivoliță, scorțișoară sau cafea. Pe site găsiți o gamă variată de produse, inclusiv scrub-uri, odorizante sau parfumuri solide. Personal nu am încercat nimic până acum de la ei.

marturie

Mărturii pentru nuntă din săpun Cheia

Déjà Vu – Săpun Natural

Recunosc, de la Déjà Vu am cumpărat primul meu săpun natural, unul cu levănțică și argilă albă, pe care l-am folosit pentru curățarea corpului, cât și a tenului. Îmi place tare mult și lasă o senzație de curat incomparabilă cu cea a săpunurilor din comerț. Plus că miroase demențial a lavandă și aroma se păstrează mult timp pe piele. L-am avut și pe cel cu ulei de ricin, pentru păr, însă nu i s-a potrivit.

deja vu

Săpun Matins du Lavande – cu argilă albă și lavandă

SAVONIA

Săpunul făurit în atelierul din inima munților – asta îmi vine mie în minte când aud „Săpun Savonia”, fie din gama Tradiționale sau De Poveste.

Pe site găsiți săpunurile și vrac, în gramaj mai mare, la prețuri avantajoase, precum și pachete foarte tentante. 🙂

Sapun-Laptisor-Matca-3-e1419257516629

Săpun mușețel și lăptișor de matcă 

Sper că v-am făcut curioase și dornice de a încerca săpunuri naturale, fabricate cu drag în România.

Pe site-uri o să găsiți game variate, dar și promoții tentante!

Partea a 2-a a postării urmează curând, cu alți producători de săpun natural!

Lasă un răspuns

