Review: Săpun natural cu lavandă și argilă albă Deja Vu

Standard

Bună fetelor!

Revin pe blog cu o postare despre un săpun natural, căci am observat că foarte multe dintre voi au citit review-ul la Săpunul cu sulf de la Ortos. 

Văd că există un interes din partea voastră pentru produse cosmetice naturale, realizate cu ingrdiente benefice din natură, producție autohtonă. Mă bucur mult, căci și eu sunt încântată de astfel de produse, mai ales săpunuri naturale.

În acest articol putetți citi așadar părerea mea despre Săpunul natural Matines des Lavandes, un săpun produs de către Deja Vu, cu flori de lavandă și argilă albă.

sapun

Vreau să menționez că eu am cumpărat săpulul din Sensiblu și am dat pe el în jur de 7 lei.

Vine ambalat într-o cutie draguță foc, pe care este trecută denumirea lui, descrierea și ingredientele.

În principiu, săpunul este destinat tenului gras, însă îl puteți folosi cu succes și pentru corp.

Lavanda are proprietăți antimicrobiene, calmante și regenerative, pe când argila albă este cicatrizantă și absoarbe sebumul.

Ingrediente:

Uleiuri de baza: ulei de masline, ulei de palmier, ulei de cocos, unt de shea, ulei de galbenele. Ingrediente: flori de lavanda, argila alba, minereu albastru. Uleiuri esentiale: ulei esential de lavanda, ulei esential de patchouli, ulei esential de ylang-ylang. Contine 1/4 glicerina – rezultata din fabricarea sapunului.

Personal am folosit săpunul pentru ten, în loc de gel de curățare a tenului. Îmi plac mult, lasă pielea foarte curată, matifiată și miroase foarte plăcut a lavandă!

Folosit pe corp curăță extrem de bine, efectiv pielea scârțâie de curățenie.

Culoarea săpunului e alb-movulie și are flori de levănțică care se simt pe măsură ce se consumă săpunul.

Verdict final? Îmi place tare și cu siguranță voi mai cumpăra și alte săpunuri de la Deja Vu!

Un răspuns »

Lasă un răspuns

