Review: Mască facială antistress de la Freeman

Standard

Bună fetelor!

Treptat toamna se instalează și vine la pachet nu doar cu vreme răcoroasă și ploi, dar și cu răceli și gripe pentru noi!

Dacă zilele trecute am fost și eu răcită și am zăbovit pe acasă, m-am răsfățat și cu o mască pe care v-o prezint astăzi.

Așadar, vă invit să citiți în continuare despre Masca antistress Freeman cu minerale de la Marea Moartă. 🙂

freeman

Masca o găsiți în dm, pe aoro.ro sau în hipermarketuri la prețul de aprox. 25 lei, tubul de 150 ml Eu am luat-o acum câteva luni in Cora, dar am dat vreo 12 lei (era ceva promoție).

Măștile de la Freeman se găsesc în mai multe variante și mereu în ambalaje super drăguțe, care atrag privirile.

Masca aceasta conține minerale de la Marea Moartă, precum și extracte de lavandă ori bergamotă. Totodată promite să absoarbă excesul de sebum și să hidrateze pielea, rezultatul final fiind o piele fină ca de bebeluș. Masca se adresează tuturor tipurilor de ten, are o culoare albastră și o textură densă, plăcută.

Părerea mea? Personal nu sunt încântată de mască. Nu simt niciun efect, în afară de o oarecare hidratare.

Mă amuză totuși culoarea ei, după cum puteți vedea în poză. Mereu îmi colorează fața în albastru, de parcă aș fi direct din Avatar! :))

Sincer, nu aș mai cumpăra-o pe aceasta, însă mă tentează cea cu  cărbune și zahăr negru, tot de la Freeman.

Voi ați testat până acum produse de la firma aceasta? 🙂

cats

5 răspunsuri »

Lasă un răspuns

