SuperBlog 2015. Particip și eu!

Standard

2015

Despre competiția SuperBlog 2015 am aflat, firește, de pe un blog. Curiozitatea mi-a fost stârnită de îndată, iar motivația de a participa vine din faptul că am relansat de curând blogul după o lungă pauză. Astfel, participarea la această competiție mă va ajuta să îmi dezvolt îndemânarea într-ale scrisului  😀

Fiind prima dată, nu știu la ce să mă aștept, însă sunt curioasă și deschisă 100% la provocări!

Iar pe voi vă invit să stați pe aproape și să-mi urmăriți evoluția! 🙂

Un răspuns »

  1. Bun venit in SuperBlog 2015! 🙂

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. 🙂 Inspiratie din plin si toate cele bune!

Lasă un răspuns

