Review: Lapte demachiant Gerocossen Natural cu lăptișor de matcă

Standard

Bună fetelor!

Încep ziua cu un review la un produs românesc drag mie, și anume Laptele demachiant Geroccosen Natural cu lăptișor de matcă. Dacă dați click pe el, o să vi se deschidă pagina magazinului online Gerocossen. Îl găsiți acolo la un preț super bun, alături de alte promoții super tentante.

demachiant

Revenind însă la experiența mea cu demachianul, vă pot spune că a fost una plăcută.

Consistența este ușoară, lăptoasă. Se întinde bine pe discheta demachiantă, se simte plăcut pe piele și demachiază eficient.

Singurele probleme le-am avut câteodată la ochi, în sensul că mă pișcau dacă scăpam prea mult produs pe dischetă și îmi intra apoi în ochi.

Mirosul este unul floral, foarte plăcut. Demachiantul oferă o senzație de prospețime si catifelare, care mie mi-a plăcut tare mult!

Nu conține parabeni ori parafine iar formula sa este îmbogățită cu lăptișor de matcă.

Îl găsiți pe siteul Gerocossen, în supermarketuri sau plafare iar eu vă recomand să nu îl ocoliți!

demachiant2

Aștept părerile voastre legată de produs și totodată sunt curioasă dacă ați mai încercat ceva de la Gerocossen.

Pe curând! 🙂

Un răspuns »

  1. Pingback: Review: Gerocossen Natural cremă matifiantă | Beauty Bazar

Lasă un răspuns

