Review: Benzi depilatoare cu ceară albă și argan – FARMEC

Standard

Bună dragele mele!

V-am pregătit astăzi un review la un produs care mie îmi place tare mult și pe care cu siguranță îl voi recumpăra: benzile depilatoare cu ceară albă și argan de la FARMEC.

farmec2.1

Benzile sunt destinate părului de pe corp. Recunosc, eu le-am folosit exclusiv pe picioare până acum.

După cum vedeți și în imaginea de mai jos, ceara este pe benzi de plastic, și nu de hârtie. O bandă se poate folosi de mai multe ori, eu o utilizez până la 3-4 ori. Prima dată îndepărtează cel mai mult păr, iar după aceea ii se reduce treptat din eficiență.

SAM_7921.1

Benzile aderă foarte bine pe piele și sunt ușor de tras. Rețineți,  banda trebuie trasă în direcția opusă creșterii firului de păr. 

Reziduri de ceară pe piele rămân foarte puține, însă le puteți îndepărta cu șervețelele incluse în pachet, care sunt bine îmbibate cu ulei.

Mă declar foarte mulțumită de produs, mai ales că până acum aveam o reticență față de ceara pe benzi de plastic.

Efectul durează până la două săptămâni.

Dacă vreți și voi un astfel de pachet cu benzi, le găsiți în supermarketuri, magazinele Farmec sau în magazinul lor online.

Preț: aproximativ 11 lei/7 benzi duble

P.S. Folosiți uscătorul de păr atunci când le încălziți, e un truc eficient. 🙂

 

4 răspunsuri »

  1. Trucul cu uscatorul de par cu siguranta il voi incerca si eu. Pana acum puneam benzile pe radiator, dar acum cand a venit caldura, asta nu-i posibil.
    Benzilele de la Farmec, nu le-am incercat, dar sunt pe lista mea de cumparaturi.

  2. Pingback: Epilarea cu bune și cu rele | Beauty Bazar

Lasă un răspuns

