Review: Loțiune tonică cu ulei de cătină și măsline Cosmetic Plant

Standard

      Bună fetelor!  Dacă suneteți în căutarea unei loțiuni tonice eficiente, vă invit cu drag să citiți review-ul de mai jos. 🙂

 

2bbb

Loțiunea tonică cu ulei de cătină și măsline de la Cosmetic Plant este unul dintre produsele care s-ar potrivi oricărui tip de ten. Formula sa este fără alcool, fiind hidratantă și totuși non-grasă.

Imediat după demachiere sau ori de câte ori simțiți nevoia, vă puteți tonifia tenul cu această loțiune. Eu am folosit-o cu precădere iarna, când tenul meu simțea nevoia de un plus de hidratare. Totuși, având un ten gras, nu mi s-ar potrivi și vara, căci loțiunea este hidratantă și am observat că după un timp începe să-mi lucească fața.

Așadar, pentru tenul gras recomand o loțiune astringentă pe timpul verii, cum ar fi cea cu castraveți, tot de la Cosmetic Plant.

Atenție: Produselor Cosmetic Plant le-au fost schimbate ambalajele de ceva vreme, însă compoziția este aceeași, așa că vă recomand cu drag să cumpărați loțiunea!

Vă las mai jos lista cu ingredientele.

3bbb

Loțiunea o puteți găsi în supermarketuri, plafare, magazine online.

Nu uitați să urmăriți pagina de Facebook a celor de la CP pentru mai multe noutăți.

Pupici!

 

 

Lasă un răspuns

