Empties #1

Standard

    Inaugurez și eu categoria de Empties pe blog, deși un articol de genul am publicat deja în trecut.

Oricum, eu citesc cu mare drag astfel de postări pe bloguri, tocmai pentru că-mi place mult să văd ce produse au mai consumat celelalte bloggerițe și să citesc păreri despre ele. Poate poate mă conving și pe mine să cumpăr ceva, sau dimpotrivă, mă răzgândesc. 🙂

Până una alta, vă las o primă poză cu produse terminate cu promisiunea că urmează altele, cu și mai multe produse terminate.

Stați pe aproape! 🙂

1

Deodorantele roll-one Balea cu zmeură și lemongrass: nu îmi plac, unul l-am terminat cumva, dar pe al doilea l-am abandonat jumătate plin. Mirosul e bunicel, proaspăt, dar eficiența foarte scăzută, și încă pe timp de iarnă.

Ulei de jojoba de la Trio Verde: l-am folosit exclusiv pe ten, pentru masaje. E hidratant, se absoarbe ușor în piele iar tenul arată proaspăt și sănătos.

Oje Pacific și Medusa: Le aveam deja de multă vreme, nu le mai foloseam și numai mă încurcau. Ce- drept, prețul lor a fost unul infim, dar la fel și calitatea…

Astea au fost, altele mai sunt, dar pe data viitoare!

Un răspuns »

Lasă un răspuns

