Răsfăț cu fistic și magnolie de la DOVE

Standard

DOVE

Dacă sunteți în căutarea unei creme de corp senzaționale, atunci ați picat exact la țanc! 🙂

Astăzi vreau să vă vorbesc despre crema de corp cu fistic și magnolie din gama Purely Pampering de la Dove.

E de departe una dintre cele mai bune loțiuni de corp încercate de mine și e ideală din cel puțin 3 puncte de vedere:

  1. Aromă: crema aceasta are un miros absolut delicios, pătrunzător și persistent. E floral, e și dulce, e elegant și foarte plăcut!
  2. Textură: nu foarte groasă, dar nici fluidă, textura cremei este perfectă pentru a ne face și un mini-masaj al pielii până ea se absoarbe în piele.
  3. Hidratare: există oare vreun produs Dove care să nu fie hidratant? Loțiunea este foarte hidratantă și lasă pielea fină ca de bebeluș!

DOVE1

 

Cam așa se prezintă ea în tub de 400ml, așa cum am avut-o eu. O găsiți pe rafturile multor magazine și dacă prețul vi se pare un pic ridicat, să știți că îți merită toți banii!

Eu am folosit-o din iarnă și până acum. Am terminat-o, și pentru că vine vara oricum voiam să încerc ceva cu o consistență mai fluidă. Totuși, consider că loțiunea de la Dove se potrivește în absolut toate anotimpurile!

Nota 10 de la mine!

 

dove3

Aici aveți și poza cu ingredientele din compoziția cremei, pentru cele care sunteți interesate.

Dacă v-am convins și veți încerca și voi crema, sau poate o aveți deja, vă aștept cu păreri!

Până atunci, rămâneți frumoase! 🙂

Un răspuns »

Lasă un comentariu