Review: Gel scrub pentru față Roua

Standard

Continui seria de review-uri, iar al doilea este despre gelul scrub pentru față de la Roua.

Gelul l-am achiziționat din Kaufland, însă cred că îl găsiți și în alte magazine. Prețul a fost puțin peste 5 lei.

Ce face acest gel?

Gelul are niște particule de marime mijlocie, parerea mea este ca sunt destul de inofensive.

Nu sunt deloc abrazive, astfel încât să imi dispară punctele negre de pe nas. Însă am observat că gelul are o putere suficientă de curățare a tenului meu gras, însă nu simt că e excelent pentru tenul meu.
Deci, gelul curăță bine, lasă tenul destul de hidratat și o față curată și proaspătă.
Nu l-aș recomanda neapărat tenurilor sensibile, însă pentru tenul normal e ok.
Dacă l-aș mai cumpăra?
Sincer, m-aș găndi de două ori. Chiar dacă aș da cu câțiva lei mai mulți, sunt sigură că aș găsi un produs care sa exfolieze tenul și să mă scape de punctele negre!
P.S. Am uitat să precizez că produsul are un miros destul de dulceag!
Pentru mai multe poze, precum și la ingredientele produsului, dați click.

Lasă un comentariu