Review: Săpunul cu sulf

Standard
                                                                    (poza aparține siteului farmaciatei.ro)

Nu am mai scris de mult timp pe blog, mai ales un review. În ultima jumătate de an am folosit constant un produs despre care cred că a venit vremea să scriu, cumulând destulă experiență: Săpunul cu sulf de la Ortos. 

 După lupte crâncene împotriva coșurilor apărute zilnic, am achiziționat săpunul cu sulf la îndemnul cosmeticienei mele. Am dat pe el în jur de 7 lei și l-am luat de la un plafar.

Cum m-a ajutat: Pe cutie scrie că este eficient împotriva acneei, precum și a mătreții și părului gras. Conține sulf și ulei de palmier. Cantitatea este mare, 100 de gr, și în condițiile în care l-am folosit zilnic dimineața și seara, încă mai am vreun sfert din el.

Personal, l-am folosit doar pe față. Săpunezi normal, face spumiță, clatești. Mirosul nu e prea plăcut, a sulf (sau a ouă clocite cum am citit pe alte bloguri :D), însă te obișnuiești cu el. Curăță bine, îndepărtează sebumul, tenul rămâne curat-curat. Și poate puțin uscat. Recunosc, rezultate am avut încă din primele zile: coșurile mi s-au uscat, cicatricile dispăreau și ele.

Din primăvară folosesc săpunul și am impresia că tenul meu s-a obișnuit deja cu el. Încă are efectul de uscare asupra coșurilor, însă îmi usucă tenul excesiv. Având în vedere că vine și sezonul rece, nu vreau să mă gândesc câte coji de piele uscată aș putea avea pe față 😛

Nu l-am folosit pe păr, dar nici nu aș face-o. Deși am un păr gras la rădăcină, vârfurile îmi sunt uscate, iar săpunul le-ar usca cu siguranță și mai tare.

Per ansamblu mă declar însă mulțumită de produs și l-aș reutiliza. 

Nota mea: 9/10

  

5 răspunsuri »

  1. Pe mine acest sapun m-a vindecat de o acnee pe care cu multe creme, masti, etc. nu au au facut-o. Usuca dar cu o hidratare potrivita merge de minune. Singura nedumerire pe care o am tine de concentratia de sulf din sapun, nu este afisata. Am trimis un mail la firma Ortos dar fara succes.

  2. Pingback: Review: Săpun natural cu lavandă și argilă albă Deja Vu | Beauty Bazar

Lasă un comentariu